LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

12 Ağustos 2013 Pazartesi

Oriflame Bio Clinic Leke Açıcı Gece Kremi

Selam kızlar,
Güneş lekeleri her yaz başımı belası olmuştur. Bu yüzden leke açıcı krem kullanmaya alıştım artık. Şimdiye kadar Vichy Bİ-White kullanmıştım. (Yazısını okumak için buraya tıktık )





Bu defa oriflame' in kremine bir şans vermek istedim. Yaklaşık iki haftadır kullanıyorum. İlk izlenim olarak şunları söyleyebilirim. Emilüsyon bir krem olduğu için oldukça kolay emiliyor. Kokusu ilaç gibi. İçeriğindeki asit düzeyi biraz yüksek olacak ki gözlerime yaklaşsam bile gözlerim yaşarıyor. (Bir gün göz kremimi bu kremi sürdükten sora sürmüştüm. Elimde kalan krem gözlerimden şakır şakır yaşlar getirdi. )
İçeriğine bakacak olursak;
Bir ay kadar kullanımımı tamamlayıp cilt analizine giderek cildime baktıracağım.
Eğer lekelerde azalma var denilirse kullanmaya devam ederim.
Gelişmeleri yazarım.

Hiç yorum yok: