LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

8 Ağustos 2013 Perşembe

Glıss Satin Relax Sıvı Saç Kremi

Selam herkese,
Bugün de bir süredir kullanıp bitirmeye çalıştığım sıvı saç kremimi anlatacağım sizlere.

Watson's  alışverişim sırasında indirimde görüp almıştım.
Benim elektriklenen saçlara takıntım var. Anti-Frizz yazdığını gördüğüm ürünlere genelde şans veririm.
Bu ürünü de o hevesle aldım ama elektriklenmeye hiçbir faydasını göremedim.
Saçlarımı kolay tarama ve yumuşatma konusunda oldukça başarılı.
Ama elektriklenen saçlarımda hiçbir değişiklik olmadı malesef.
Banyodan sonra bu ürünü saçıma sıkıp tarıyorum, ardından Oriflame'den aldığım hindistan cevizi yağlı bakım yağını uyguluyorum.
Ancak bu sayede elektriklenmenin önüne geçebiliyorum.
Sizi kullandığınız Anti-Frizz ürünler varsa paylaşır mısınız?

2 yorum:

Kitaptan Makyaja dedi ki...

John Freida'nın bir serisi var, tavsiye ederim.

Guzel E-zade dedi ki...

ben de kullaniyorum.memnunum.her çesitini denemek isterim