LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Ağustos 2013 Pazar

Beğemedim - Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Herkese selam,
Bu post başlıktanda anlaşılacağı üzere bir tavsiye postu olmayacak.
Allah'tan simple bir ürün o yüzden bir zararda değilim.
Geçenlerde Sephora alışverişimde verdikleri bu simple göz makyaj temizleyicisini dün kullandım.
Şimdi bu postu yazdıktan sonra da çöpü boylayacak.
Makyajı temizleme performansına bir lafım yok. Zaten maskaram waterproof değildi gayet güzel çıkardı. Fakat silerken gözlerimi çok yaktı. Heme suyla duruladım.
Sabah kalktığımda da gözlerim kanlamıştı.
İçindeki herhangi bir maddeye alerjik reaksiyon göstermiş olabilirim.
Kesinlikle bana göre bir ürün değil.
Siz bu ürünü almayı düşünürseniz önce simple boyunu isteyip deneyin ona göre karar verin derim ben.
Sevgiler...

Hiç yorum yok: