LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Temmuz 2013 Perşembe

Yves Rocher İndirimi - Kahve Kokulu Duş Jeli

Herkese selam,
Söz verdiğim gibi uzun bir aradan sonra ilk postumu yazıyorum. Yakın zamanda aldığım ve ilk kullanımdan itibaren hayran kaldığım duş jelimi tanıtmak istiyorum size.
Yves Rocher'dan aldığım ilk ürünüm bu duş jeli oldu. Çok isabetli bir seçim yapmışım.
Benim gibi kahve hastaları varsa aranızda bu duş jelini mutlaka denemeli :)
Jeli köpürtmeye başladığınız anda baş döndürücü bir kahve kokusu sarıyor etrafı. Bir an evvel duştan çıkıp kahve içmeye can atıyor insan. 
Bu arada belirtmeden geçemeyeceğim duştan sonra vücudunuz buram buram kahve kokmuyor. Ne kadar kahve sevsemde bu benim için artı bir özellik. 
Tenimde bıraktığı yumuşaklık çok iyi. Benim çok kuru bir vücudum var. Bu jeli kullanmadan önce zeytinyağı sabunu kullanıyordum ve vücudumu mutlaka kremliyordum. Ama bu jelin nemlendirmesi oldukça başarılı krem kullanmak zorunda kalmıyorum artık.
İçeriğindeki paraben can sıkıcı gibi görünsede korkulacak boyutta değil. Dünya sağlık örgütü %6 paraben kullanımına izin vermiş olmasına rağmen bu jelin içeriğinde kullanılan %2.
Şu anda Yves Rocher'da %50 ye varan indirim var. Ben bu jelin yanında bir de roll on aldım ve ikisine 10tl gibi komik bir rakam ödedim.
Yolunuz Yves Rocher mağzasına düşerse bu jeli mutlaka koklayın, kokusunun sizi mest edeceğine eminim :))

3 yorum:

SuveMakyaj dedi ki...

İlk fırsatta deneyeceğim güle güle kullan :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Mutlaka dene bayılacaksın :))

makyajlı kareler dedi ki...

Kokusuna bile imrendim:)