LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

27 Temmuz 2013 Cumartesi

The Balm Shady Lady Vol.2

En sevdiğim kozmetik markalarından biri olan The Balm'ın güzel far paletiyle karşınızdayım.
Shady Lady Vol.2


The Balm' ın farlarının pigmentasyonunu bilmeyen kalmamıştır artık. Çok az tozutma sorununun haricinde tartışmasız güzel bir far paleti. Barındırdığı renk tonlarıyla sadece bu paletle bile gece gündüz sıkıntısız makyaj yapabilirsiniz. Renkleri ister tek başına kullanın ister kontrast renklerle gölgelendirmeler yapın sonuç her iki durumda da mükemmel olacaktır.
Ben daha önce Vol.1 almış ve size çok memnun olduğumdan bahsetmiştim. Vol.2 de aynı başarıyı gösterdi ve benim diğer farlarımın pabucu dama atıldı:)

Soldaki Vol.1 sağdaki Vol.2 

2 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

Ayy iki palette cok guzel ayrim yapamadim ben:)) Güle güle kulan canım

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim canım. Ben de hastasıyım bu cicilerin :))