LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

23 Temmuz 2013 Salı

The Balm Mia Moore Ruj

Selam kızlar,
Benim bu kırmızı ruj alma hastalığım ne olacak bilmiyorum. Koç burcu olmanın getirisi sanırım :)) Kırmızı ruj görünce dayanamıyorum. Elimde kırmızının tüm tonları var nerdeyse hala gözüm doymuyor.
Son dönem gözdem de The Balm' ın bu güzel kırmızı ruju oldu.

Şu güzelliğe bakarmısınız :)
Balmın rujlarında en sevdiğim özellik satin yapıları oluyor.
Pigmentasyonda ve kalıcılıkda da oldukça başarılı.
Bazen dudak kalemiyle konturleyip yoğun olarak sürüyorum. Bazen de dudağıma rastgele dokundurup parmağımla dağıtıyorum. Bu sayede doğal bir renk veriyor dudaklarıma.
Lütfen Balm daha çok renk üretsin benimde daha çok Balm rujum olsun :))
Sevgiler

Hiç yorum yok: