LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

21 Temmuz 2013 Pazar

NYX Jumbo Pencil - Milk

Merhaba
Bugün ki yazım bu şirin , tombul ve çok işlevli kalemle ilgili olacak :))
 Ben bu kalemi aldığım zamanlar Türkiye'de NYX yoktu Amerika'dan getirtmiştim. Şimdi Douglas'larda satılıyor.
Youtube da izlediğim bir çok mua bu kalemi elinden düşürmüyor.
Aydınlatıcı olarak kullanan var, far bazı olarak kullanan var, far olarak kullanan var. Oldukça kullanışlı bir ürün anlayacağınız.
Ben en çok far bazı olarak kullanmayı seviyorum. Yapısı oldukça kremsi dağıtmak çok kolay.
Dağıttıkdan sonra kremsi yapı kısmen kayboluyor.Farı sabitlemede ve farın gerçek rengini göstermede çok başarılı bir ürün. Özellikle kaş altınızı ve göz pınarlarınızı aydınlatmayı seviyorsanız farı sürmeden önce mutlaka bu kalemi uygulayın sonuç mükemmel oluyor.
Bu arada yazmayı unuttum göz içinde de çok iyi renk veriyor ve kalıcılığı harika. Genelde beyaz kalemler göz içinden çabuk silinir gider ya da rengini belli etmez. Bu kalem saatlerce sürdüğünüz gibi kalıyor.
Yurtdışından getirtme şansınız varsa 5$ gibi bir rakama bu kaleme sahip olabilirsiniz. Douglaslarda ne kadara satılıyor bilmiyorum.

Hiç yorum yok: