LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

19 Temmuz 2013 Cuma

Nivea Fresh Natural Deo

Selam canlar,
Sizi son dönem keşfim deodorantımla tanıştırayım.


Deodorant kullanmayalı uzun zaman olmuştu.
Son zamanlarda hep roll-on kullanıyordum. Temiz içerikli ürün arayışımda karşılaştığım Crystal uzun zamandır favorimdi fakat bu sıcak yaz günlerinde yetersiz kaldı kendisi.(Crystal hakkındaki yazım için tıklayın )
Ben de yeni bir ürün ararken natural etiketiyle dikkatimi çeken bu deoya bir şans vermek istedim.
İyi ki de vermişim , sonuç mükemmel.
Pudrasız olduğu için gözenekleri tıkamıyor.
Antiperspirant olmadığı için terlemeyi önlemiyor ama kötü koku ve bakteri oluşumunu %100 önlüyor.
İçeriğinde zararlı maddeler var ama en azından aliminyum ve paraben  yok.
Sadece yazları kullanmak da bir tedbir sayılabilir bana göre.
Eylül ayında Crystalime geri dönebilirim :))

2 yorum:

Makyaj ve Alışveriş dedi ki...

Crystal benim de favorim :) Nivea natürel roll-on da var canım onu da deneyebilirsin bu arada. Deodorant kullanmıyorum çevreye de zararı var ne yazık ki :( keşke hiç ter kokusu diye birşey olmasaydı :(

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok doğru söylüyorsun canım keşke olmasaydı :)) roll-on olanı ilk fırsatta deneyeceğim