LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

29 Temmuz 2013 Pazartesi

Nars Pure Radiant tinted Moisturızer

Uzun zamandır istediğim Nars renkli nemlendiricime kavuştum artık :))
Bu benim ilk Nars ürünüm, biliyorum ki son olmayacak.

Sevgili Görkem sayesinde öğrendiğim bu güzel renkli nemlendiriciyi sonunda aldım.
Yalnız, herkesi uyardığım hatayı ben yaptım ve sadece mağaza ışıklarında yüzüme baktım ve aldım. Bu yüzden rengi bana bir tık koyu. Malum yaz ayları bronzlaşma ayları olduğu için de çok kafama takmıyorum. Bende ki rengi Annapurna Medium2. Medium1 de denedim aslında onu alsam olurmuş. Neyse takılmıyorum fazla.
Ürünü sürdüğünüz anda içindeki silikonlar sayesinde kadife gibi bir cilde kavuşuyorsunuz.

 Renk 5 dakika sonra cilde iyice oturuyor. Çok glow bir görüntü oluşturmuyor bu yüzden üzerine pudra uygulamıyorum. Kalıcılık harika sekiz dokuz saat taşıdım hiç sıkıntı yok.
Ne kadar nemlendirici olarak anılsa da ben altına da mutlaka nemlendirici uyguluyorum.
Spf30 içerdiği için gece kullanımında pek uygun değil ama fotoğraf çektirmeyeceksiniz kullanabilirsiniz.



Fiyatı 99tl, Sephoralardan Nars'a ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok: