LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

25 Temmuz 2013 Perşembe

Doa Kozmetikden İlk Alışverişim

Merhabalar,
Doa kozmetiği uzun zamandır bloglarda okuyordum ama hiç sipariş vermemiştim.
Geçen hafta hindistan cevizi yağı araştırırken Doa'da da satıldığını gördüm ve siparişimi verdim. Siteye girince yine rahat durmadım birşeyler daha aldım.
Fiyatlar o kadar uygun ki insan merak edip denemek istiyor. Bir de kullanıcıların geneli çok memnun.

Uzun zamandır sülfatsız şampuanlar kullanıyordum ama yüz yıkama jellerim hep sülfatlıydı. Bu yıkama jelini görünce denemek istedim. İçeriğinde mikro kayısı tanecikleri var. Granüller yüz için biraz iri ama yoğunluğu çok az bu yüzden cildime bir zararı yok. Üründeki tek şikayetim pompası oldu. O kadar zor pompalanıyor ki sanırım ürünü başka şişeye boşaltmak zorunda kalacağım.

Bir diğer ürünüm ise hindistan cevizi yağı. Soğuk sıkım ve %100 natural olması almam için yeterli bir sebep oldu. Bir de virjin olsaydı tadından yenmezdi ama denemeye değer.
Bu yağ ile ilk bakımımı geçen gün yaptım. Gece yatarken saç derim dahil tüm saçıma sürüp kafamı strecledim sabah yıkadım. Daha ilk kullanım olduğu için sonuç hakkında yorum yapmayacağım. Bir süre kullanayım bununlla ilgili ayrıca bir post hazırlayacağım.

Ne zamandır kullanmak istediğim shea butterıma da kavuştum artık. Kullanabileceğiniz en etkili, en doğal nemlendirici shea butter.
Ben küçük boyunu aldım iyi ki de öyle yapmışım çünkü ürün çok yoğın azıcık kullanmak yetiyor. Bazı bloglarda bu teneke kutuların çok çabuk paslandığını okumuştum. Bu yüzden hızlı bitirmem lazım.
Ben shea butterı haftada bir yüzüme haftada bir yatarken nem maskesi gibi sürüp, gün aşırı da dirseklerime, ellerime, dudaklarıma ve saç uçlarıma sürerek bitirmeyi düşünüyorum.
Son olarak bu fesleğen kremini de hediye olarak göndermişler. Ben yüzüme her kremi süremediğim için ellerime ve vücuduma kullanarak bitirmeyi planlıyorum. 
Geçen gün ellerime sürüp denedim yapısı çok güzel hemen emiliyor yağlı bir his bırakmıyor.
Cuma gecesi verdiğim sipariş Pazartesi kargoya verildi bir günde elime ulaştı.
20tl ve üzeri siparişlerde de kargo bedava.
Kredi kartı kullanmayanlar için kapıda ödeme kolaylığı da var.



Hiç yorum yok: