LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

17 Temmuz 2013 Çarşamba

Avon Top Allık - Face Pearls

Selamlar;
Başlıktan da anlayacağınız gibi size hem allık hem de ışıltılı bir cilt görünümü veren allığımı tanıtacağım.

Ben bu allığı kışın almıştım ve kışları bronzer kullanmayı çok sevdiğim için hiç kullanmamıştım.
Yaz için oldukça ideal olduğunu düşündüğüm bu allığı geçen gün makyaj çantamın dibinde buldum ve elimden düşürmez oldum.

Pigmentasyonu ve kalıcılığı oldukça başarılı.
İçinde süngeri var fakat ben süngerle hiç uygulamadım. Her zaman allık fırçasını tercih ediyorum.
Topların içindeki inci renkleri çok hoş bir ışıltı, şeftali tonu toplar ise sağlıklı görünüm veren bir renk veriyor.
Eğer hala satıştaysa bir şans vermenizi istiyorum.

Hem esmerlerin hem de kumral ve sarışınların kullanabileceği nadir renklerden biri.
Hoşçakalın, sevgiyle kalın :)

2 yorum:

audrey dedi ki...

bende de vardı bir ara kim bilir nerdedir.. :-))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Bende büyük makyaj çantamın en dibinde unutmuşum zavallıyı :))