LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

1 Mayıs 2013 Çarşamba

The Balm Time Balm Fondoten

 Selamlar :)
Yaklaşık bir aydır kullandığım bir fondoten olur kendisi.
Artık yorumlarımı yazma zamanı gelmiştir!
 Dünya Kadınlar Günü indiriminde almıştım bu fondoteni. Gratis'e girip standı bomboş görünce boş çıkmamak adına aldığım bir fondoten demek daha doğru olur. 
-Rengi cildimle tam uyumlu bu yönden oldukça sevdiğim bir fondoten.(Sarı alt tonlu olanlara uygun) 
-Kapatıcılık konusunda da çok çok başarılı. Bu fondoteni kullandığım zaman altına corrector kullanmıyorum ve sonuç harika. 
-Yağlı bir yapısı var bu yüzden yağlı cildi olanlara kesinlikle uygun değil. 
-Ben fondoten süngerini ıslatarak uygulamayı seviyorum. Daha flud bir görüntü oluşturuyor. Fırçayla ya da kendi süngeriyle denemedim.
-Sürdükten 2-3 saat sonra alnımda parlama yapıyor. (Cildim karma)
-21gr. oldukça bereketli bir ürün.
Bende ki rengi medium.
Bana göre tek kötü yanı çok bulaşan bir fondoten olması. Ne kadar pudra uygulasamda yüzüme sabitlenmiyor. Bu fondoteni sürdükten sonra yüzüme dokunmaya korkuyorum. Dokunduğum yerde elimin izi kalıyor. Ayrıca telefonu da çok kirletiyor. Kulaklıkla konuşmak en iyisi :)
Tekrar alacağımı hiç sanmıyorum , bunu bitirirsem yeter bana :)

2 yorum:

Renkli Masallar dedi ki...

kapatıcılığı oldukça iyi ama dediğin gibi telefonun ekranı çok kirleniyor.

Makyaj Aşktır dedi ki...

aynı kapatıcılıkta kalıcı bir fondoten bulursam hemen alıcam :))