LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Mayıs 2013 Pazartesi

Sebamed Q10 Göz Kremi

Merhabalar :)
Yaklaşık 15 gündür kullandığım göz kremimi sizlere anlatmak istiyorum.
Sebamed malum kendini ispatlamış doktorlar tarafından da tavsiye edilen bir marka. Benim Sebamed'den kullandığım ilk cilt bakımı ürünüm bu göz kremi.
Genelde kullanıcı yorumları olumlu içeriğide fena değil. Fiyat da makul olunca almamak olmazdı.
28 günlük kullanımda kırışıklarda %32 gibi bir azalma vaad ediyor.
Ben bu kırışıklık kremlerini kırışıklık oluşmadan kullanılması taraftarıyım. Lakin olanı geçirmektense olmasını önlemek daha mantıklı.
Benim yaşım 31. mimik çizgim bile pek yok. Yıllardır göz çevremi nemlendiriyor olmamın buna etkisi var diye düşünüyorum. Sürekli makyaj yapan birisi olarak göz çevreme çok iyi bakmam gerektiğini düşünüyorum. En çabuk yaşlanan yerlerden biri göz çevresi sonuçta.
Ben kırışıklık için bir yorum yapamayacağım ama nemlendirme konusunda çok başarılı bir ürün. Günde iki defa sürülmesi tavsiye ediliyor. Ben bazen bir kere sürmeme rağmen verdiği nemi koruyor. Kontak lens kullanıcılarına da tavsiye edilen bir ürün olması benim için bir artı.
Kokusu yok dağılımı rahat. 
Uzun süre bu kreme devam ederim gibi görünüyor.
Sizde denemek isterseniz fiyatı 18-20 tl arası değişiyor.


Not: Görsel Google'dan alınmıştır.

3 yorum:

Selsaris dedi ki...

Ben de günlerdir alıp almamak konusunda kararsızdım. Yorumların için teşekkürler iyi oldu deneyeceğim:)

Zen dedi ki...

Sebamed'in urunlerini ozelliklede gunesten koruma urunlerini cok begeniyorum ama goz kremini denememistim hic iyi oldu bu :)

Bizede bekleriz :)

bazenar.blogspot.com

MakyajlıGünler dedi ki...

Nıvea aqua sensatıon göz kremini kullanıyorum ve degısık ürün arayısındayım aklımda olan bır urundu yazını gorunce cok sevındım yalnız yas sınırı varmı diye merak icerisindeyim? Yeni bloguma gelirsen cok sevinirim şimdiden teşekkürler
:)
http://suvemakyaj.blogspot.com/