LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

2 Mayıs 2013 Perşembe

Rimmel Match Perfectıon Concealer&Hıghlıghter


Bugün sizleri mükemmel bir kapatıcı ile tanıştırmak istiyorum.
Watsons ve Gratis'de bulunan tüm markaların kapatıcılarını tek tek denedikten sonra beğendiğim tek kapatıcı oldu kendisi. Daha önce Nyx ve Clinique kapatıcılarını kullanıyordum. (yazısı için tıktık )
Onlar bitince yeni bir kapatıcı arayışına girmiştim ve beğendiğim tek kapatıcı bu oldu. Çünkü aradığım fiyatı uygun performansı yüksek bir üründü. Paraya kıyabilseydim alacağım kapatıcı kesinlikle Bobbi Brown olurdu ama bu aralar kozmetiğe pek fazla para harcamaya niyetim yok :)
Ben üzerine transparan pudra uyguladığım için toplanma yapmıyor. Pudrasız hiç kullanmadığım için bu konuda bir yorum yapamayacağım.
Ama kapatıcılık konusunda çok başarılı.
Eğer çok mor göz altlarınız varsa altına corrector kullanmakta fayda var.
Bende ki rengi 30 numara.
Ben kapatıcıyı cilt tonumdan bir ton açık sevdiğim için bu rengi bana uygun. 
Tamamiyle sarı alt tonlu bir kapatıcı. Bu konu da benim için artı. Çünkü kapatıcılarda ki pembelik hiç bana göre değil.
İsterseniz ürünü aydınlatmak istediğiniz bölgelerde de kullanabiliyorsunuz.
Ben çok memnun kaldım. Kapatıcı arayışında olanların bir şans vermesini tavsiye ediyorum.
Fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 14-15tl gibiydi.

1 yorum:

Balbocegi İle Kozmetik dedi ki...

Bende yarin gidip alacagim bu guzelligi umarim :-)
Bloguma beklerim http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/ :-)