LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

3 Mayıs 2013 Cuma

Nyx Fondoten Fırçaları

 Sizlere elimdeki fondoten fırçalarından bahsetmek istiyorum.
Nyx'in bu fırçalarını bir süre önce yurt dışından bir yakınım vasıtasıyla getirtmiştim. Yurt dışında Nyx çok uygun bir fiyata satıldığı için denemeye değer diye düşünmüştüm. Şu an Douglas parfümeri de satılıyor fakat fiyatlar biraz tuzlu.
 Bu B07 numaralı flat fırça. Kesinlikle memnun kalmadım. 
Öncelikle çok kıl döküyor. Bunu kullandığımda tüm yüzümde kılları kalıyor ve kıllar çok ince olduğu için yüzümden almak çok zor oluyor. Temizlenmesi de oldukça zor. Fotoğraf yıkanmış haliyle çekildi ve gördüğünüz üzere hala ucu fondoten renginde. Ayrıca yüzde oldukça belirgin fırça izi bırakıyor. Allık uygulamak için kullanmak daha mantıklı.Ortalama 15$ gibi bir fiyatı vardı.
Bu fırça da B05 numaralı fırçası. Diğer fırçanın aksine bu fırçadan çok memnun kaldım. Yüzümle bütünleşmesi ve yumuşaklığı güzel. Yıkarken ya da uygulama yaparken hiç kıl dökmedi. Yüzde fırça izi de bırakmıyor. Genelde fondoten uygularken kullandığım bir fırça. Bir çok fondotenle kullandım ve memnun kaldım. Fiyatı sanırım 12$.

Hiç yorum yok: