LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

5 Mayıs 2013 Pazar

Nivea Magic Shımmer Cream Eye Shadow


Öncelikle fotoğrafdaki flu görüntü için özür diliyorum.
Fotoğraf çekimini akşam flaşlı yaptığım için ve elimdeki makine iyi olmadığı için bu görüntü oluştu. Ne yaptıysam tam rengi görüntüleyemedim. 
Ama fotoğraftan ne kadar pigmentli bir far tanıtacağımı anlamışsınızdır.
Bu farı alalı epey bir zaman oldu.
Bir dönem krem farlara merak salmıştım. O dönem almıştım.
Çok çok severek kullanıyorum. Bende ki renk 06. Çok açık ve parlak bir yeşil. İsterseniz tek başına isterseniz far bazı gibi kullanabilirsiniz. Hazır baharın geldiği şu günlere oldukça yakışacak bir renk olduğunu düşünüyorum.
Ben parmağıma minicik bir ürün alıp göz kapağıma dağıtıyorum.
İsterseniz fırçayla da uygulayabilirsiniz.
Kesinlikle çizgilenme yapmıyor bu konuda da oldukça başarılı.
Fiyatı ve diğer renk seçenekleri hakkında bir bilgi veremeyeceğim çünkü dediğim gibi alalı bayağ zaman oldu.
Nivea standlarında mutlaka denemenizi öneririm.

Hiç yorum yok: