LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

29 Nisan 2013 Pazartesi

The Body Shop Nutriganics Foaming Facial Wash


Uzun bir aradan sonra merhaba :)
Ne kadar çok özlemişim bloguma yazı yazmayı. Yoğun bir dönemden geçtim (geçiyorum) ve bu yüzden sizleri biraz ihmal ettim :( Neyse artık arayı kapatma zamanı geldi.
Sizlere bugün bir süredir (yaklaşık 15-20 gündür) kullanmakta oldum yüz temizleme köpüğümü tanıtmak istiyorum.
Bloglarda yazılan olumlu yorumlardan sonra almaya karar vermiştim ve geçenlerde Body Shop'un yapmış olduğu indirimde hemen aldığım bir ürün.
İlk kullanmaya başladığımda iki üç gün yüzümde kuruma hissetmiştim fakat cildim ürüne alıştıkdan sonra bu his tamamen kayboldu. Benim cildim atopik dermatit olduğu için kurutan ürünler her zaman düşmanım olmuştur.
Bir kaç gün kullanımdan sonra oldukça yumuşak bir cilt benimle oldu. Yüzümü bu köpükle yıkadıktan sonra hissettiğim tek şey tertemiz bir cilt! İlk defa köpük bir ürün kullanıyorum o yüzden şu ya da bu köpükle kıyaslama yapamayacağım.
Beni almaya iten en önemli özellik %98 doğal içerikli ve ecocert sertifikasına sahip olması idi. Ayrıca benim gibi 30'lu yaşlarına adım atmış bayanlar için ilk çizgilerle de savaşan bir ürün.
Makyaj temizliği için oldukça yeterli bir temizleyici. Göz makyajımı dahi bu köpükle yıkıyorum ve göz çevreme de herhangi bir zararı olmadı. Ben %30 indirimle 20tl gibi bir rakama almıştım.
Bittikçe tekrar tekrar alınacaklar listesine girdi bile.
İlk fırsatta nemlendiricisini de alıp denemek istiyorum.
Normal-karma ve yağlı ciltlilere önerebilirim ama kuru ciltli olanlar bu ürünü kullanmamalı.

Hiç yorum yok: