LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

3 Nisan 2013 Çarşamba

The Balm Makyajı


Merhabalar
Bugün sizinle çoğunu The Balm'dan kullandığım makyajımı paylaşmak istedim.
The Balm'dan kullandıklarım;
-Time Balm Fondoten
-Overshadow pigment 
-Shady Lady far paleti
-Mai Billspaid ruj
Onun haricindekiler
-Nyx HD concealer
-Maybelline gel eyeliner
-Rimmel maskara
-Nyx kaş kiti
-Nyx allık
Makyajı saat 12 gibi yaptım fotoğraflar saat 5'de çekildi.
Umarım beğenirsiniz.
Sevgiler

7 yorum:

happywishtree dedi ki...

merhabalar,
makyajınız çok güzel olmuş,elinize sağlık.ben nyx'in ürünlerini merak ediyorum.concealer'ını kullanmışsınız,ürünü tavsiye eder misiniz?concealer almayı düşünüyorum bu ara.
bloğunuzu takip ediyorum bende beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

the bircan dedi ki...

MAKYAJINIZ COK HOS VE BASARILI :d
BANADA BEKLERIM SEVGILER

makyajlı kareler dedi ki...

göz makyajına bayıldım canım:))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Nyx urunlerinden ne kullandiysam cok memnun kaldim. Concealer da HD serisini kullanıyorum. Kapatıcılık ve dağılımı çok başarılı ancak pudrayla sabitlemezsem çizgilerime dolabiliyor.

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Çok teşekkür ederim

Renkli Masallar dedi ki...

makyajınız güzel olmuş,the balmın pigmentinin ismi ne?