LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

29 Nisan 2013 Pazartesi

Maybelline Color Tattoo İle Makyajım

Merhabalar
Bir süre önce alıp bir türlü kullanmaya fırsat bulamadığım Maybelline Color Tattoo farımı sonunda kullandım. Geçen gün bir düğüne giderken yaptığım göz makyajımda baş rolde bu far vardı. Makyaj gözümde yaklaşık 6 saat kaldı ve hiçbir şekilde dağılma yapmadı. Ayrıca far bazı da kullanmadım. Direkt göz kapağıma uygulayıp üzerine siyah far geçtim. Gece kullanıma ideal koyu bir göz makyajı örneği sizlerle! Umarım beğenmişsinizdir.


4 yorum:

ModabenveKozmetik dedi ki...

çok güzel olmuş :) Yalnız hangi numara ve nasıl yaptığınla ilgili biraz detay verirsen çok mutlu olurum denemek istiyorum :)

Makyaj Aşktır dedi ki...

Haklısın canım hiç detay vermedim ama postu çok kısıtlı bir zamanda hazırlamıştım. Color tattoo siyah olanı kullandım. Üzerine siyah far gölge olarak koyu kahve kaş altına mat bej eyeliner maybelline jel eyeliner.
umarım yardımcı olabilmişimdir.
Sevgiler...

happywishtree dedi ki...

çok yakışmış makyajın:)bende bloğuma beklerim:)
http://wishingbeauty.blogspot.com/

Makyaj Aşktır dedi ki...

Teşekkür ederim :)) Ben zaten takipcinim tatlım :))