LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

30 Nisan 2013 Salı

Bitenler :)

Sonunda bende biten ürünler yazımla karşınızdayım :)
Biten ürünler yazısı yazanlara nasıl imreniyorsdum anlatamam. Çünkü ben ürün bitirme arızalısıyım. Bir ürün bitmeden yenisini alırım genelde ve daha önce ki aldığım ürün ya bozulur çöpe gider ya da işine yarayacak birine veririm. Bu sefer öyle olmadı azmettim bitirdim efendim :)
Vichy ürünlerimin yorumunu daha önce yazmıştım yazısı için tıktık
Artık bloga yazmak için farklı farklı ürünler deniyorum hiçbirini tekrar alacağımı sanmıyorum.
Rexona roll-on çok memnundum. kullandığım süre boyunca ne ter ne de ter kokusu ne de leke yapmadı. Ama artık aliminyum içeren roll-on kullanmadığım için tekrar almayacağım.
Dalan Olive Yoğun Nemlendirici daha önce normal olanını kullanmıştım bu yoğun olanı. Bence normal olanı daha çok nem veriyor ve daha kolay emiliyordu. 
Bourjoıs Göz Makyaj Temizleyici daha önce yorumlamıştım yazısı içintıktık
Tekrar almayacağım kesin.

Şimdilik bitirebildiklerim bunlar. En kısa zamanda yeni bir bitenler yazısı yazmak ümidi ile hoşçakalın :))

2 yorum:

makyajlı kareler dedi ki...

tebrikler tatlım sende benim gibi vichy cisin :))

Makyaj Aşktır dedi ki...

Vichyciydim diyelim :)) Blog için yeni ürünler deniyorum :))