LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Mart 2013 Çarşamba

The Body Shop Seaweed Ionıc Clay Mask

Selamlar,
Yakın zamana kadar İnnova'nın kil maskesini kullanıyordum. Ondan memnundum ama yeni bir ürün deneyip sizlerle paylaşmak için The Body Shop'dan aldım bu sefer.
Seaweed Ionıc Clay Mask Body Shop'un deniz yosunu serisi. Bu maske cildimi derinlemesine temizliyor. Ben şimdiye kadar 5 defa kullandım.Yüzümde gerilme, yanma ya da kızarma yapmadı.Çok kuru ciltler kullanmamalı. Bildiğiniz çamur gibi bir maske. Maskeyi tüm yüzüme sürdükten sonra 15dk bekletiyorum. Rengi koyu yeşil, maske yüzde kurudukça rengi açılıyor. Tamamen kuruduktan sonra yüzümden ovalayarak çıkarıyorum ve ılık suyla yüzümü yıkıyorum. En son soğuk suyla yıkıyorum ki kan dolaşımı hızlansın. Üstüne de Rosense Nem Maskemi yapıyorum ohh mis gibi tertemiz ve yumuşacık bir cildim oluyor.Merak edenler için Makeupalley puanı 3.3 ,içeriğindeki Alcohol Denat yüzünden olabilir, ortalama bir ürün. Bu yosun özlü kil maskesinin yosunu İrlanda'dan elde ediliyor.  Doğanın en zengin vitamin ve mineral kaynağı deniz yosunu , cildi yağdan kirden arındırır, sağlıkla ışıldamasını sağlar.
Bir daha alır mıyım? Açıkcası pek düşünmüyorum , yeni ürünler denemeye sizlere tanıtmaya devam :)





Hiç yorum yok: