LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Mart 2013 Çarşamba

Sponge Nail Art

Selamlar






Bugün süngerle tırnak süsleme tekniğini denedim. Uygulaması oldukça kolay. Değişik ama kolay bir süsleme arayanlara biçilmiş kaftan.
Önce baz olarak kullanacağınız rengi tırnağınıza çift kat olarak sürüyorsunuz. Ben Alix Avien 155 numarayı kullandım. Daha sonra kullanılmamış bir bulaşık süngerinden kestiğim bir parça süngere Clarie's 31 numarayı sürdüm tırnağımın ortasına kadar dokundurarak sürdüm. Onun üzerine La Colors Art Deco Silver rengini yine süngere sürerek mavinin ortasına gelene kadar dokundurdum. Ardından Avon 121 numarayı yine süngere sürerek grinin uçlarına dokundurdum. En son Flormar Quıck Dry ile kurumasını sağladım.
Okurken uzun gibi görünse de 10 parmağa uygulamak toplam 10 dakika sürüyor. İşte bu kadarrrr hadi size kolay gelsin.

Hiç yorum yok: