LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

6 Mart 2013 Çarşamba

Rosense Nem Maskesi

Merhaba,
Bir süredir kullanmakta olduğum Rosense Nem Maskesini sizinle paylaşmak istiyorum. Blogumu takip edenler bilir. Benim cildim atopik dermatit. Bu yüzden nemlendirme benim için çok önemli. Zaman zaman farklı markaların nem maskelerini kullanmıştım. Kimini çok beğenip , kimini de bitirmeden atmışlığım olmuştur. Henüz işte bu benim favori maskem diyeceğim bir maskeyle karşılaşmadım.
Yaklaşık 40 gün önce bu maskeyi aldım. Rosense ürünlerinden genel olarak kullananlar memnun. Ben daha önce gülsuyunu tonik olarak kullanmıştım. Ürün ne vaad ediyor;

 Nemlendirici maskeler cildi derinlemesine nemlendirip nem tutma bariyerinin onarılmasına yardım eder, nemsizlik veya kuruluktan oluşan tahrişleri giderir, hassasiyeti yatıştırır. Cilde parlaklık, canlılık ve yumuşaklık kazandırır.  Rosense cilt bakımında yoğun nem terapisi uygulamak üzere  salatalık ve papatya özlü  nemlendirici maske ürününü üretmiştir.  Gül özü ve vitaminlerle zenginleştirilmiş formülü sayesinde rosense nemlendirici maske cilde ihtiyacı olan uzun süreli ve yoğun nemi hemen sağlarken, papatya ve salatalık özü ile de ciltte kuruluktan dolayı belirgin hale gelen çizgileri hafifletir. Cildi dinlendirirken görülen  hassasiyeti  de yatıştırır. Cildin nem oranını dengeler. Ciltte parlak, canlı ve duru bir görünüm oluşmasını sağlar. Cilde derinlemesine nüfuz eder. Tıkanmış gözeneklere etki ederek gözeneklerin açılmasını ve rahat nefes almasını sağlar

Ben banyodan sonra kil maskesini uyguluyorum, onu temizledikten sonra yapıyorum. Maskeyi cildimde 15dk. kadar bekletiyorum daha sonra kağıt mendille fazlalığını alıp cildimi Bioderma H2O ile siliyorum. Dün saat 15:00 gibi yapmıştım maskeyi , gece yatarken nemlendirici sürme ihtiyacı hissetmedim. Sabah kalktım cildim hala yumuşacık. Cildi neme doyuruyor.  Verdiği nem ve yumuşaklık çok başarılı. Ayrıca kokusu da harika :) Ben güzel kokulu ürünleri çok seviyorum. Yanlış anlamayın bu koku parfüm kokusu değil , mis gibi çiçek kokusu. Kuru ve kuruya dönük ciltlilere yada zaman zaman kuruluk yaşayanlara tavsiye ederim. Piyasada 13-18tl arasında bulabilirsiniz.





1 yorum:

suzan suzan dedi ki...

20 lira fiyatı beklettikten sonra yıkamayınız diyor bende yıkamadım emdi zaten yüzüm kremi.kokusu çok güzel.benim cildim yağlı ama yinede kullandım.