LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

24 Mart 2013 Pazar

Maybelline Çift Fazlı Göz Makyajı Temizleyici

Merhaba
Beni takip edenler bilir ben rimeli yoğun uygularım bu yüzden göz makyajı temizleyicileri benim için çok önemlidir.
Maybelline bir süredir kullandığım bir temizleyici ve şu ana kadar bir şikayetim olmadı. Gözlerimde yanma ya da kızarma olmadı. Çift fazlı ürünlerdeki en büyük sorun gözlerde oluşturduğu yağ butonları. Henüz yağ butonu yapmadı. Zaten üzerinde yağsız formül yazıyor. Ama yine de uzun süre denemeden emin olamam.
Ürünü çalkaladıktan sonra pamuğa döküp gözümün üzerinde 4-5 saniye bekletip makyajımı temizliyorum. Uzun uğraşlara ve ovalamaya gerek kalmıyor. Fiyatına göre içeriği de oldukça iyi. Zararlı toksik maddeler içermiyor.
Yağ butonu yapmazsa kesinlikle tekrar alacağım bir ürün.
Fiyatı ortalama 15tl.



Not: Görsel balerin.com dan alınmıştır.

Hiç yorum yok: