LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

30 Mart 2013 Cumartesi

Mart Ayı Favorilerim


Herkese merhabalar
Mart ayını uğurlamak üzere olduğumuz şu günlerde , sizlere Mart ayı boyunca severek kullandığım ürünleri tanıtmak istedim.
Bu ay en sevdiğim kapatıcı Oriflame'nin üçlü kapatıcısı oldu.

Bu üçlü kapatıcı kesinlikle iş gören bir kapatıcı. Kapatıcımızın yapısı oldukça yoğun, bu yüzden uygulanacak bölgeyi mutlaka çok iyi nemlendirmiş olmak gerekiyor. Bu ürünü parmaklarınızla uygulamanızı tavsiye ediyorum. Çünkü ürün oldukça yoğun parmaklardaki ısı ile çok daha rahat dağılıyor. Uygulama esnasında tamponlama hareketi yapmanız daha etkili sonuç çıkaracaktır.
Yeşil olan kapatıcıyı burun kenarları, dudak kenarları, sivilce ve sivilce izlerine uyguluyorsunuz.
Somon rengi olan kapatıcıyı mor göz altlarını kapatmak için uyguluyorsunuz.
Sarı olan kapatıcıyı ise hem somon renginin üzerine hemde aydınlatmak istediğiniz diğer bölgelere uyguluyorsunuz. Oldukça yoğun olduğu için çok az bir miktar ürün bütün işinizi görecektir.
Kapatıcınızı uyguladıktan sonra fondoten , concealer ve pudranızı uygulayabilirsiniz.


Sıra geldi en sevdiğim fondotene
 Maybelline Affitone 24 saat kalıcı fondoteni.
Fondotenin yapısı oldukça kaygan. Çok kolay dağılıyor. Ellerimle ya da süngerle uygulamayı tercih ediyorum. Çünkü fırçayla istediğim sonucu alamadım.
 Yüzümde hiç 24 saat taşımadığım için 24 saat kalıcı mı bilemiyorum. Ama kapatıcılığı orta seviyede olduğu için beni memnun etti. Ayrıca uyguladığım süre boyunca yüzümde herhangi bir kurutma ya da sivilce de yapmadı. Ortalama 8 saat yüzümde kaldı ve bi bozulma olmadı.
Ben üzerine transparan pudra kullanıyorum ve sabitliyorum. Pudra uygulamaktan hoşlanmayanlar için yarı glow bi görüntü oluşturacaktır. Yağlı cilde sahip olanlara pek önermiyorum.

Bu ayın en sevilen eyelinerı ise yine Maybelline'den.
 Bu eyeliner beni yıllardır kullandığım Mac Gel Eyeliner dan vazgeçirdi. Yoğun siyahlığı, yumuşak sürümü, sürünce bulaşmadan çabucak kuruması benim favorim olması için yetti. Hem de Mac Eyelinerın yarı fiyatına.
Ayrıca yanında verilen eyeliner fırçasıyla birlikte. Ben genelde kendi fırçalarımla uygulamayı tercih ediyorum ama kendi fırçası da kötü değil iş görür bir fırça.
Mac yarısına geldiğinde kurumaya başlıyor ve ben bitiremeden çöpe gidiyordu. Bu ürünü bir aydır kullanıyorum henüz şişesinde bir kuruma olmadı. Tekrar tekrar alacağıma eminim. Hatta indirimlere denk gelirse diğer renklerini de deneyeceğim.


Mart ayının en sevilen allık ve aydınlatıcısı ise Avon'dan.
 Avon bu ürünle kendini aşmış! Avon'un bir çok makyaj ürününü deneyip memnun kalmamıştım. Bence makyaj ürünlerinde özellikle de rimellerde hiç başarılı değil. Ama bu allık ve aydınlatıcı ikilisine bayıldım. Şu an hala satışta mı bilmiyorum ama denk gelirseniz mutlaka bir tane edinin derim ben.
Aydınlatıcısının verdiği ışıltı tam dozunda. Ne sönük ne de simli gibi parıldıyor. Hafif bir ışıltıyla sağlıklı parlaklık veriyor.
Allığında ise yine bir ışıltı söz konusu. Bu yüzden ikisini aynı anda kullanacağınız zaman dikkatli kullanmak gerekiyor. Biraz fazla kaçabilir. Ben terracotta ile yanaklarıma kontur yaptıktan sonra gülümsüyorum ve en yüksek noktalara hafif hafif allığı uyguluyorum. Ardından elmacık kemiklerimin üzerine, burnumun üzerine ve tam dudak üstüne aydınlatıcıyı uyguluyorum. Sonuç gayet güzel oluyor.

Eveeeet bu ay favori ürünlerim bunlar oldu. Artık her ay sonuna doğru favori ürünlerimi sizlerle paylaşacağım.
Sizlerden bu ürünleri kullananlar varsa lütfen sizlerde fikirlerinizi paylaşın.
Bol güneşli günler diliyorum.
Hoşçakalın :))

3 yorum:

Lunapark Queen dedi ki...

Hepsi çok güzel ürünler, aklımda tutacağım ve en kısa sürede deneyeceğim :) Bana da beklerim.. :)

http://lunaparkqueen.blogspot.com

kitten dedi ki...

sarı kapatıcı çok işe yarıyor gerçekten

idil zorlu dedi ki...

kapatıcı kitini online hariç nereden alabilirim ?