LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

24 Mart 2013 Pazar

Diadermine Ultra Nemlendirici

Herkese selamlar;
Diadermine Makyaj Temizleme Jelinden sonra nemlendiricisini de sizlerle paylaşmak istedim.
Bu kremi de 8Mart'tan beri kullanıyorum. Temiz içeriği ve uygun fiyatı beni denemeye itti.
Kremin kokusu ve kıvamı hoşuma gitti. Yoğun krem kıvamlı ve bitki gibi kokuyor. Arko krem gibi yağlı bir yapısı var.. İlk kullanmaya başladığımda yağlı yapısı sivilce yapar mı diye korkmuştum ama sivilce yapmadı.
Çünkü yağlı yapısına ve ultra nemlendirici demesine rağmen verdiği nem çok yetersiz. Kremi sürdükten bir saat sonra cildim yine kuruyor.
Ben şu an makyaj altına uyguluyorum ve o şekilde kullanmaya devam edeceğim.
!5tl gibi bir fiyata sahip olabilirsiniz.



Not: Görsel buycosmo.com dan alınmıştır.

1 yorum:

ifkt Smr dedi ki...

merhabalar ablacm :) benm cildim de karma bi cilt olduğu için diaderminin nemlendiricisini önerdiler çünkü t bölgesi dışında kalan yüz bölgelermde aşırı kuruluk vardı ve pullanma oluyodu diadermine nemlendiricisini alıp sadece bi kez kullandm fakat cildimde sivilce yaptı artk kesinlikle kullanmıyorum aldığıma da çok pişmanm :(