LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

19 Mart 2013 Salı

Diadermine Makyaj Temizleme Jeli

 Merhabalar
Aslında yazacak çok ürün var ama zaman yok malesef. Hazır fırsat bulmuşken size yeni aldığım bu makyaj temizleme jelini anlatmak istedim.
Adına ve temiz içeriğine kanıp aldığım bu Diadermine makyaj temizleme jeli tam bir fiyasko. Ne zamandır merak ediyordum 8Mart indirimini fırsat bilip aldım. 
Verdiğiniz tek bir kuruşu bile hak etmiyor. Makyajımı iki defa yıkamama rağmen asla yüzümdeki fondoteni çıkarmıyor. Acaba elle yıkayıncamı çıkmıyor diye fırçayla da yıkadım ama sonuç aynı. Hemen ardından toniklediğim pamuk komple fondoten. Makyaj temizleme jeli diye satılıyor fakat işlevini asla yerine getirmiyor.
Bir daha alacağımı hiç sanmıyorum.



Not:Görsel Google' dan alınmıştır.

8 yorum:

Esra G. dedi ki...

kesinlikle ben de için paraben yok, temiz ürün diye indirimden aldım ama resmen temizlemiyor... gözlerimi ovuştura ovuştura bir kaldım :( çok mutsuzum...

happywishtree dedi ki...

bende 8 mart alışverişinde almıştım bu üründen.ama henüz nivea pure temizleme sütünü bitiremediğimden kullanmaya başlamadım.bende doğal, parabensiz diye almıştım.

nuray duran dedi ki...

Artık bi üyen daha oldu cicim

Adsız dedi ki...

www.kadinkadina.org olarak eğer izin verirseniz sağ tarafta 5 adet son videonuzu paylaşmak ve geniş kitlelere izletmek istiyoruz.

Teşekkür ederiz

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Belki fırçalarımızı yıkamak için kullanabiliriz :)

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Fişini atmadıysan değiştir bence ;)

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Hoşgeldin bebishh :)

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Elbette çok sevinirim :)