LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

26 Mart 2013 Salı

Bioderma H2O

Selamlar



Bir çok kadının gönlüne taht kurmuş olan bir ürünle beraberiz. Bioderma H2O!
Adı üstünde su gibi bir ürün. İçeriği ve yapısıyla bu isime layık görülmüş olmalı. Çünkü içeriği tertemiz ve görünümü aynen bir su. Zaten şişesi de serum fizyolojik şişesi gibi :)
Bu ürünü hem göz makyaj temizleyicisi hem de tonik olarak kullanabiliyorsunuz.
Göz makyajını ve ciltte ki makyaj artıklarını mükemmel bir yumuşaklıkta temizliyor. Temizlemenin ardındaki his beni rahatsız etmediği için ben ekstra yıkama yapmıyorum. İsterseniz siz kullandıktan sonra cildinizi durulayabilirsiniz.
İçerisinde bulunan salatalık özleri sayesinde cildi yatıştırmaya etkisi var. Eğer toleransı düşük bir cildiniz varsa bu ürün tam size göre. Cildinizde yanma ve kızarma asla hissettirmiyor.
Bu ürünü kullanmaya başladığımdan beri cildimi yenilenmiş gibi hissediyorum ve tüm bayanlara şiddetle tavsiye ediyorum.
Ürünün 500ml olanını internet üzerinde bir alana bir bedava kampanyalarıyla alabilirsiniz.
İlk etapta çok fazla gibi görünebilir ama böylesi çok daha karlı olur. Bir arkadaşla alıp paylaşmak da mantıklı (ben öyle yapmıştım) bu sayede yarı fiyatına sahip olabilirsiniz.
500ml için indirimli iki adet fiyatı ortalama 50-55tl arasında değişiyor.

1 yorum:

Flash Gordon dedi ki...

çok severek kullanıyorum ben de..bu kadar iyi makyaj temizleyen bir ürün görmemistim :)) ama ben iki tanesini 47 tl'ye aldım geçen hafta :)