LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

4 Şubat 2013 Pazartesi

Loreal True Match Pudra - Çok Üzgünüm :(

Geçen gün çıktığım kozmetik alışverişinde aldığım Loreal True Match Pudram dokusuna, kapatıcılığına, kalıcılığına hayran kalıp aldığım bir üründü. Alelacele yaptığım bir alış veriş oldu bir bakıma. Eve geldikten iki gün sonra aklıma geldi içeriğine bakmak. Keşke bakmasaydım diyorum şimdi çünkü göz görmeyince gönül katlanıyor. Pudranın arkasındaki kalın etiketi kaldırınca alttaki etikette çıktı içerik. Sanki özellikle saklamışlar. Şimdi size aynen içeriğini aktarıyorum.
Talc, Nylon-12, Sodecyl, Neopentanoate, Magnesium Sterate, Dimethicone, Phenoxyethanol, Cetyl Dımethicone, Trimethylsiloxysılıcate, methylparaben, Trıısocetyl Citrate, Ethylparaben, Butylparaben, Isobutylparaben, Propylparaben.
Bu ne ya sanki pudra değil atom bombası almışım. Her güzel şey zararlı olmak zorunda mı yaaaa:(( Şimdiye kadar bu konularda çok da bilinçli alış veriş yaptığımı söyleyemem ama zararın neresinden dönersek kardır mantığındayım. En azından bitirip yenisini alacağım ürünlerin içerikleri temiz olsun istiyorum. Bu da bana ders olsun bir daha bakmadan almam.

2 yorum:

Sherfinka Onay dedi ki...

vuuuu dediğin kadar varmış maşallah (: birde yurt dışında 10 dolara satılan bir drugstore ürünü bizim burda 40-50tl'ye almamız çok saçma.Bizim ülkemizde loreal drugstore değil maşallah high end :(

Özlem Yüksektepe dedi ki...

evet canım ne yazık ki öyle lanse ediyorlar. Türkiye çöplük gibi bu konularda :(