LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

7 Şubat 2013 Perşembe

KAHVE GÖLGELİ MAKYAJ VİDEOM

Selamlar
İlk makyaj videomla karşınızdayım. İlk olduğu için doğal olarak çok heyecanlıydım :)) Normalde makyaj yapmak benim için yemek yemek , yürümek kadar rahat yapılan birşeydir ama kaydederken öyle olmuyormuş. Şansıma bir de kayıt yaparken makinemin şarjı bitti sonu yarım kaldı ama çoğunu kaydettim. Sürçü lisan ettiysem affola, videoların devamı gelecek sevdim ben bu işi :))

2 yorum:

ozy ant dedi ki...

makyajını cok begendımm.bnmde begendıgım tonlarda yapıyorsun ama bu makyajı yapmak ıcın ılla bı sırca setı almak sart olmus..
sevgıler...

Özlem Yüksektepe dedi ki...

aslında set almak en mantıklısı ama benim gösterdiğim üç fırçanın benzerini alabilirsen onlarda işini görür.ben parmakla da makyaj yapıyorum ilk fırsatta videosunu yapıcam. Beğenmene çok sevindim.