LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

11 Şubat 2013 Pazartesi

İnglot ve Rossman Alışverişi :))


Sizlerle dün ve bugün yaptığım alışverişi paylaşmak istiyorum. Bayağı bir geç kalarak İnglot'a sonunda gidebildim. Avrupa yakasında sadece Cevahir mağazası açık ve Şişli bana çok uzak. Neyse sonunda dün gittim bir de ne göreyim. Hatunlar mağazayı talan etmiş işe yarar pek birşey kalmamış. Fondoten , concelier , pudra hiç yok. Fırça yok, maskara yok ne sorsam yok. Bende kalanlar arasından sadece bunları alabildim.








Bugün de ilk kez Ortaköy Rossman'a gittim. Bloglarda sık sık okuyordum Rossman alışverişlerini ama bana yakın Rossman olmadığı için hiç gitmemiştim. Oradan da bunları aldım.
Rival de loop markasını ilk kez deneyeceğim. Umarım bu da Essence gibi fiyasko değildir. Maybelinne Tattoo far da çok merak ettiğim bir üründü bu vesile ile sahip oldum. Ürünleri denedikçe yazılarını paylaşacağım. Şimdilik en beğendiğim ürün Rival de loop dan aldığım çıkmayan ruj oldu. Ne yaptıysam ruj çıkmadı bulaşmadı :))


3 yorum:

zülal demir dedi ki...

Merhaba canım blogumda hediye çekilişi var senide beklerim :))
http://sagliklizayiflamaguzellikvemoda.blogspot.com/

truebeauty_inside_outside dedi ki...

Inglot cevahirdenmi aldın? Ben ilk indirim başladığında gitmiştim pek bir sey kalmıştı dun tekrar gittim sanki bazı urunlerin yeni stoklarını getirmişler mesela pigmentler, pudralar sıvı allıklar falan gelmıstı. 3 tane pıgment aldım yakında yazısını yazacağım.

http://makeupbybgm.blogspot.com/

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Evet canım cevahirden aldım. Ben gittiğimde de pigment bayağı vardı diğer ürünlerden gelir mi dedim gelmez dediler :(( ben fırça hayaliyle gitmiştim ama hüsran oldu :((