LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

3 Şubat 2013 Pazar

Hızlı Saç Uzatma - Şampuan+Saç Kremi

Merhaba
Size daha önce saçlarımı hızlı uzatmak adına yaptıklarımdan bahsetmiştim. tıktık Bu süreçte kullandığım şampuanım Biofin Zeytinyağlı ve Defneli Naturel Şampuan idi. Ben bu şampuanın içine ayrıca çamterebentin yağı da koymuştum. Artık çamterebentin kullanma sürem dolduğu için (3ay kullanıp ara vermek gerekiyor) farklı bir şampuan arayışına girdim ve başladım araştırmaya. Biofin Naturel şampuan olarak lanse edilse de içinde paraben ve sls bulunduruyordu. Parabenin kanserle olan ilişkisi tıp dünyasını ikiye bölmüş durumda böyle şüpheli bir toksik maddeyi kafama sürüyor olmak beni rahatsız etti. Sls ise (sodium laurent sülfat) bir çok kozmetik şişesinin içine sinsice sızan aşındırıcı sabun türevi bir toksik madde. Hani saçlarımız ne kadar köpürürse o kadar temizlenmiş gelir ya bize. İşte o köpürmeyi SLS'ye borçluyuz. Saçımıza ve saç derimize oldukça zarar veren bir katkı maddesi bu. Şimdiye kadar bu şampuanı çoktan değiştirmeliydim ama kısmet bu zamanaymış. Neyse uzun lafın kısası araştırmalarım sonucu içime sinen The Body Shop'un Rainforest Shine serisi oldu. İçeriğinde praxaci yağı, ketencik tohumu yağı ve Yerel Ticaret ürünü organik zeytinyağı içeriyor. Ayrıca paraben, silikon, sülfat içermiyor. Bloglarda bu şampuan hakkında olumlu yazılarda okudum olumsuzlarda. Her ürün herkesi memnun edemez sonuçta. Ben kendimce bir risk aldım ve bu seriyi denedim. Sonuçtan da çok çok memnun kaldım. Saçlarım ne dolaştı, ne de ağırlaştı. Daha ilk kullanımdan oldukça parlak bir sonuç verdi. Düzenli kullandığımda neler olacak bakalım. Şu an ellerimi saçlarımdan alamıyorum. Kremi de oldukça yoğun bir krem. Az miktarda alıp saçın her yerine iyice yedirmek gerekiyor. Bol bol kullanılırsa saç ağırlaşabilir gibi geldi bana. Saçlarım boyalı olmasına rağmen kremi sürmeden önce de yumuşacıktı. Bu şampuan ve saç kremi benden tam not aldı. Saf bir şampuan ve krem kullanmak isterseniz TBS' un Rainforest serisiyle geç olmadan tanışın derim.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

maillerinize bakarmısınız size bununla ilgili bir mail attımda