LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

22 Şubat 2013 Cuma

GÜNÜN MAKYAJI

Sizinle bugün ki makyajımı paylaşmak istedim. Kızımın okuluna toplantıya giderken yaptım bu makyajı. Umarım beğenirsiniz. Üst bölümdeki beş fotoğraf flaşsız, altındaki dört fotoğraf flaşlı çekildi.

Tenimde Max Factor Colour Adapt fondoten var. (Golden75 no) , göz altı ve üstüne Nyx HD Concealer(CV04).
Göz üstü ve altına Nyx HD Transparan pudra ( 01nude) ,göz pınarlarım Maybelline tekli far (gold), eyeliner Mac Gel Eyeliner Blacktrack,  kaşlar Nyx kaş farı (epc02),tüm yüzüme pudra fırçasıyla Nyx transparan pudra , allık İnglot Terracotta (72), rimel Maybelline  Colossal Volume Express Black, dudak Nyx Cupcake renkli lip balm pembe.

4 yorum:

Sherfinka Onay dedi ki...

Maşallah canım sen ayrı güzelsin makyajın ayrı,ki ihtiyacın bile yok gördüğüm kadarıyla ((: ellerine sağlık öpüyorum çok çok...

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Nasil bakarsan öyle görürsün. Çok teşekkür ederim guzel bakisli insan :))

Demet Tokgöz dedi ki...

herşey çok güzel ama ben en çok allığa bayıldım..ne güzel bir renk o öyle..güle güle kullan..

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Yorumun için teşekkür ederim Demetcim. Ben terracottaları konturden ziyade allık olarak kullanmayı daha çok seviyorum. Beğenmene sevindim