LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

7 Şubat 2013 Perşembe

Günün Makyajı

Aslında bu post fotoğraf postu değildi, video postuydu lakin videoyu yanlışlıkla sildim :(( Ne kadar üzülsemde giden gitti.
Kısaca makyajı anlatayım. Gözümün kuyruk kısmından kaşıma doğru bant yapıştırdım. Tüm göz kapağıma NYX ışıltılı far bazını sürdüm. Göz pınarlarıma ışıltılı beyaz pigment uyguladım. Gözün orta kısmına Mac yeşil ışıltılı far, kuyruk kısmından göz pınarıma doğru ise mat kahverengi far ile gölgelendirme yaptım. Sonra siyah mat far ile gölgenin kuyruklarını koyulaştırıp dağıttım. Kaş altıma ışıltılı bej bir far sürerek aydınlattım. Mac gel eyeliner çektim. Daha sonra bantı çıkardım ve göz altı kirpik dibime yeşil far ile bir hat çektim. Onun üstünden siyah far ile geçiş yaptım. Maybelline mascara ile makyajımı bitirdim.



Bir daha ki sefere kaydımı silmem umarım :))

2 yorum:

EZGİ dedi ki...

Ben de yeşil rengi bu şekilde kullanmayı çok seviyorum ellerine sağlık çok güzel olmuş ama günlük kullanım için ağır duruyor gece için daha güzel :)

Özlem Yüksektepe dedi ki...

tabiiii kesinlikle gece için kullanılacak bir makyaj :) beğenmene sevindim :))