LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

20 Ocak 2013 Pazar

Saç Dökülmesi Sorunu ve Hızlı Saç Uzatma Teknikleri

Son iki aydır saçlarımı uzatmaya takmış durumdayım. Belime kadar uzamış saçlarımı bir anda kulak hizasında kestirdim ve iki yıl çok rahat ve memnun bir şekilde kullandım. Ama son dönemlerde uzun saçlarımı çok özledim. Saçlarımı kestirmeye son verdim ama benim saçlarım o kadar yavaş uzuyor ki kestirmemek uzamasına çözüm olmadı. Ben de araştırmalara giriştim bu saçları nasıl daha hızlı uzatabilirim, dökülmesini nasıl azaltabilirim diye.
Araştırmalarımın sonucunda aklıma yatanları hayatıma geçirdim ve faydasını da gördüm. Önce sinameki kürüne başladım. Sinameki kürü ; 1 çay bardağı suya bir tutam sinamekiyi demleyip soğutuyorsunuz. Soğuduktan sonra içine 1tatlı kaşığı badem yağı ve 1 Bemix ampul koyup karıştırıyorsunuz. Elde ettiğiniz karışımı uygun bir şişeye koyup (fısfıslı daha rahat olur) saç diplerinize sürüp friksiyon yapıyorsunuz ardından strec filmle kafanızı sarıp en az 2 saat bekliyorsunuz. Haftada bir bu bakımı yapıyorum.
Ayrıca çamterebentin yağının saç dökülmesini durdurmada faydasını da eklemeden geçemeyeceğim. Naturel bir şampuanın içine koyacağınız çamterebentin yağı saç derinizde ve saçınızda gözle görülür elle hissedilir bir fark yaratacak.  Ben kullanmaya başladığımdan beri saç kremi kullanmayı bıraktım. Kepeklenme problemimde sona erdi. Saçlarımın parlaklığıda herkesin dikkatini çeker oldu. Kullanmadan önce şampuan şişesini iyice çalkalamanız gerekiyor. Ben 750ml şampuanın içine 1 kapak çamterebentin yağı koydum. Yağı koyduktan sonra şampuanınız biraz sulu bir yapıya geçecek. Ama şampuanınızın mutlaka naturel olması gerekiyor market şampuanlarında bu yöntemi kullanamazsınız. Naturel şampuanlara aktarlardan ya da eczanelerden ulaşabilirsiniz.
Son olarak saçı yapılandırmada içten de bir destek gerektiğine inandığım için yeni bir araştırma yaptım ve Biotinle tanıştım. Biotin B7 vitamini. B7 vitamininin saç ve tırnakta büyük etkisi var. Günlük 2mg Biotin tablet kullanıyorum. Ben aktif maddesinin çokluğuna dayanarak HP markayı kullanmaya başladım. HP' nin 1-2-5 ve 10mg çeşitleri var. probleminize göre mg seçebilirsiniz. Mesela saçkıran geçirenler 10mg kullanıyor. Benim dökülme ve uzamama sorunuma 2mg yeterli olacağını düşündüm ve 40gündür içiyorum. HP Biotine eczanelerden ulaşabilirsiniz.
Tüm bu yaptığım bakımları 3ay yapacağım , 1 ay saçımı dinlendireceğim.
Yaptığım bakımların sonucunda saçlarımdaki kepeklenme problemim bitti, saç dökülmem durma derecesinde azaldı, daha sağlıklı görünen saçlara kavuştum ve ayda 1cm uzayan saçlarım ayda 3cm uzadı.

2 yorum:

Yar Bana Bir Eğlence dedi ki...

Sinemakiyi bende uyguluyordum ancak çok kötü kokuyor o kokuyu saçlarımdan arındırmak bayauğraştırıyordu beni.Ama kesinlikle işe yarıyor.

efsane dedi ki...

Saç dökülmesi,kepek sorunu,saç kırılmaları,saç yanması saf saç bakım yağıyla tarihe karışacak %100 saf kendi imalatımız olan bakım yağı ile hayalinizdeki saçlara kavuşacaksınız..Düzenli kullanımda tekrar saç oluşumunu destekler...
bilgi için mesaj atın .mutlaka alın kullanın farkı sizde görün bayanlar ben kullanıcıyım

https://www.facebook.com/profile.php?id=100009526309862