LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

19 Ocak 2013 Cumartesi

Nyx HD concealer (göz altı kapatıcısı)

Makyajla tanıştığımdan beri en vazgeçilmez ürünüm göz altı kapatıcısı diyebilirim. Piyasada bir çok markayı denedim. uzun süre Clinique göz altı kapatıcısını kullanmıştım. Ta ki Nyx markasıyla tanışana kadar. Nyx HD fiyatına göre oldukça iyi bir performans sergiledi. Uzun saatler kullanmama rağmen göz çevremde kuruluk ya da yağlanma yapmadı. Rengin ciltle bütünleşmesi oldukça başarılı. Bir çok renk seçeneğinin olması da, fırçalı sürümü de avantaj. Benim ABD'de bir yakınım oturduğu için ürüne ulaşmam sorun olmuyor. O'nun adresine sipariş ediyorum. Türkiye'ye birileri geliyorken o da bana gönderiyor. Kozmetik yasağı çıktığından beri kendi adresime sipariş vermiyorum böylesi daha garanti oluyor. Fiyat olarak ve kalite olarak iki markanın arasında dağlar kadar fark olmasına rağmen ben Nyx HD concealer ı daha başarılı buldum.

Hiç yorum yok: