LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

20 Ocak 2013 Pazar

Maybelinne Volume Express Mascara

Açık konuşacağım, ben bir kirpik fakiriyim. Ailemizde tek kirpiksiz benim diyebilirim. Neyse ki benim de imdadıma rimeller yetişiyor. Çok özel bir gün ise takma kirpiklerim de kurtarıcım.
Kozmetik sektörü her konuda olduğu gibi rimel konusunda da ihtiyaçları fazlasıyla karşılıyor. Yıllarca beni mutlu eden marka Lancome Hypnose' du. Görümcem ABD'de Rimmel markasının Sexy Curves rimelini keşfetti ve bana da getirdi.
Rimmel kirpikleri tek tek ayırmasıyla ve 4-5kat sürmeme rağmen topaklanmamasıyla beni mutlu etmişti. Watsons'da satıldığını görünce de üç defa yeniden alıp bitirdim. Kirpiklerimin daha dolgun görünmesini istediğim için arkadaşlarımdan tavsiyesini aldığım Maybelinne Volume Express'i denedim ve çok beğendim. Daha önce de söylediğim gibi ben rimeli 4-5 kat sürerim. Çoğu rimel bu kadar üst üste sürülmeye verimli sonuç vermez. Kirpikleri ağırlaştırır , yapıştırır , topaklanır.Bitmiş bir makyajın son noktasıdır rimel ve yapışmış kirpikler bütün emeklerinizi çöpe atmaya yeter. Yıllarca Lancome Hypnosu tercih etme sebebim de 8 kat topaklanmadan uygulanabilme özelliği idi. Ama Maybelline'de bu konuda Lancome'dan aşağı kalmıyor. Dörtte bir fiyatına aynı etkiye sahip diyebilirim. Ayrıca gözden çıkarılması da çok kolay. Bu konuda makyaj temizleyicinize de iş düşüyor tabiki. Kötü bir makyaj temizleyicisi en pahalı rimeli bile çıkarırken sizi sinir edebilir. Benim gözlerim çok hassas ve Maybelline saatlerce silmememe rağmen asla kirpiklerimde döküntü , gözlerimde kaşıntı v.s. yapmıyor. Dolgun ve tek tek ayrılmış kirpik isteyenlere şiddetle tavsiye ederim.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Sevgili ozlemcim ben takma kirpik ve yapistiricilariyla ilgili deneyimlerini paylasmani rica ediyorum.bu arada blogun hayirli olsun en yogun takipcin ben olacagim optum sevgiler busra

Ozlm Ykstpe dedi ki...

Hemen bu talebini not defterime ekliyorum Busracim ilk fırsatta yazacağım öpüyorum