LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

19 Ocak 2013 Cumartesi

Max Factor Colour Adapt Fondoten

Tek kelimeyle ben ona resmen aşığım!
Bana göre fondoten bir makyajın demirbaşıdır, olmazsa olmazıdır. Çok istisnai renk farklığı olmayan ciltleri bunun dışında tutuyorum tabi ki. Mac ve Lancome fondotenler kullandıktan sonra bu fondoteni bu kadar geç keşfetmeme çok üzüldüm. Yaklaşık 2 yıl önce bir Watsons ziyaretimde tanıştık kendisiyle. Fondotenim bitmişti ve ben uygun fiyatlı ama memnun kalacağım bir ürün arayışındaydım. Watsons'da bir kaç markayı denedikten sonra bu fondotenin Golden rengini denedim ve işte bu dedim.
Öncelikle yapısı mükemmel bir yumuşaklıkta. Yüzünüze sürerken hissettiğiniz kadifemsi his bile sizi mutlu etmeye yetiyor. Max Factor'e patentli özel formülü sayesinde cildinizde ki renk dengesizliklerini bir maske hissi vermeden dengeliyor. Mat ve kalıcı bir bitirişi var. Bir pompayla bütün yüzünüzü fondotenleyebiliyorsunuz. Benim cildim karma, T bölgemde herhangi bir kusma, yağlanma yapmıyor.Her cilt tipine uygun. Tüm cildim eşit bir renk alarak saatlerce dayanabiliyor. Parfümsüz olması ayrıca bir tercih sebebi.  Fiyatı ortalama 55-60tl arasında. Çok fazla ürün kullanmak zorunda kalmadığınız için uzun süre gidiyor. Max Factor indirimlerini yakalayıp daha uyguna da alabilirsiniz.

Hiç yorum yok: