LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

24 Ocak 2013 Perşembe

Lumina Gold Argan Yağı

Ben Argan yağını bu yıl tatile gittiğim Ayvalık'da keşfettim. Adını ve faydalarını hep duyuyordum fakat özellikle gidip Argan yağı alma gibi bir girişimimde olmamıştı. Alışveriş yapmak için girdiğim sabuncuda küçücük bir şişeye koyulmuş yağ dikkatimi çekti ve ne olduğunu sordum. Satıcı Argan yağı demesiyle faydalarını saymaya başladı. Neyse ben bu küçücük şişeye 15tl verip aldım. Başladım tüm vucuduma yüzüme saçıma sürmeye. Hazır güneş yanıklarımda var diye sabah akşam sürdüm de sürdüm. Ama öyle kötü bir kokusu var ki anlatamam. Şifa niyetine diyerek burnumu tıkadım günlerce sürdüm ama ne fayda. Bu arada İstanbul'a döndüm tabi. Nerdeyse 1 hafta hergün sürdüm hiç mi fayda etmez yok etmiyor.( Ayçiçek yağı sürsem daha fazla fayda görürdüm) Sonunda anladım ki (geç de olsa ) bu yağ sahte. O günden sonra da gerçek olduğunu ispatlamayandan ben bu yağı almam dedim.
Bir gün semt pazarında dolaşıyordum. Bizim pazarda organikci bir ablamız var. Kendisi kimyager ama işini yapmıyor. Bu doğal kozmetik ürünlere vermiş kendini. Yerli markalarda var ithallerde. Onun tezgahını incelerken Argan yağını onda da gördüm ve başımdan geçenleri anlattım. Hemen bana mavi kaplı kalın bir dosya çıkardı. Sattığı yağ ile ilgili her türlü sertifika, fabrika resimleri, garantiler v.s. inceledim dosyayı. İnternetten de araştırdım sattığı markayı. İkna oldum ve aldım. Aldığım yağın markası Luminagold.
Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu yağ o kadar da kötü kokmuyormuş (orjinalinde yani). Emilimi oldukça hızlı. Şişesi pompalı fazla harcayıp israf etme şansınız yok. Son olarak en önemli ayrıntı, ilk kullanımdan itibaren farkı görüyorsunuz.
Benim cildime o kadar iyi geldi ki gören herkes cildine ne kullanıyorsun diyor. Ben Argan yağımı aldığımdan beri gece kremi yerine onu kullanmaya başladım. Akşam yatmadan önce temizlediğim cildime 3 pompa Argan yağını alıyorum avucumda ısıttıkdan sonra yüzüme ve boynuma yediriyorum. Biraz da ellerime ve tırnaklarıma ohh mis sabaha pamuk gibi kalkıyorum. Argan yağını özellikle gece sürmek gerekiyor ki tüm gece cildimizde kalsın ve etkisi çoğalsın. Biraz uzun bir post oldu sanırım, daha fazla uzatmayayım. Vereceğim linkten faydalarını uzun uzun okuyabilirsiniz. Bitse tekrar kesinlikle alırım. 50ml ürüne 50tl verdim. Ben bu markanın orjinal olduğuna inandığım için tavsiye ediyorum.
Ayrıca saç bakımı yaptığım günler saçlarımın uçlarına Argan yağı sürüyorum, onuda saçımda bekletiyorum.
 http://www.yesiliksir.com/LUMINA-GOLD-ORGANIK-ARGAN-YAGI-50-ML,PR-892.html

1 yorum:

Ayla dedi ki...

Ben sadece sacima suruyordum. Bundan sonra yatmadan once yuzume de surecegim. Bu guzel bilgiler icin sagol sekercigim.