LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

29 Ocak 2013 Salı

Loreal Paris Perfect Clean - Köpük Krem

Uzun zamandır Vichy den başka temizleyici kullanmamıştım. Ne zaman farklı bir ürün alsam sonuç hep memnuniyetsizlik. Ama bu sefer şeytanın bacağını kırdım sanırım. Lorealin bu yıkama jelini çok beğendim. Kutunun üzerindeki yıkama pedi çok mantıklı. Pedi parmağınızın arasına sıkıştırıyorsunuz üzerine çok az yıkama jeli koyuyorsunuz ve başlıyosunuz yüzünüzde daireler çizmeye. Hem kullanışı hem de yıkadıktan sonra yüzümde bıraktığı yumuşaklık hissi beni kendine bağlamaya yetti. Genelde yüz yıkama jelleri benim yüzümü başta burun kenarlarım olmak üzere gererek kurutur. Bu üründe hiç öyle birşey olmadı. Ben Gratisden 10tl ye aldım kampanyasına denk getirirsem 2 tane stoklamayı düşünüyorum. Bittiğinde devam edeceğim kesin.

Hiç yorum yok: