LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

31 Ocak 2013 Perşembe

Liebster Blog Awards

Birkaç gündür sevdiğim izlediğim bloggerlar sayesinde öğrendiğim Liebster Blog Awards yazımla bende karşınızdayım. Beni bu konuya dahil eden sevgili +Sherfinka Onay ya çok teşekkür ediyorum. Şimdi sizlere onun sorularını cevaplayacağım.
1-En sevdiğiniz ve en sevmediğiniz özellikleriniz?
* En sevdiğim özelliğim pozitif bakış açım ve yaklaşımım. En sevmediğim özelliğim trafikte çok kolay sinirleniyor olmam.
2-Küçükken kendinize yakın gördüğünüz bir çizgi karakter var mıydı? Varsa nedir?
* Hep Betty Boop'la kendimi yakın görürdüm. Süse püse düşkünlüğü, şarkı söylemeyi sevmesi ve esmerliğiyle benim çizgi karakterim gibiydi :)
3- Çevrenizdekiler sizi tek bir cümleyle nasıl tanımlarlar?
* On parmağında on marifet :)
4- En sevdiğiniz yemek?
* Üç peynirli krema ve parmesan soslu tortellini
5- Pazar gününün sıkıntısını atmak için yaptıklarınız neler?
* Sıkılmaya vaktim olursa saç bakımı yaparım.
6- Son okuduğunuz kitap?
* Demet Altınyeleklioğlu'nun Lamia isimli romanını okudum.
7- Sizi en çok etkileyen film ya da dizi?
* Kesinlikle 'City of Angels' . Ne zaman denk gelsem tekrar tekrar izliyorum.
8-Sevdiklerinizi kıskanır mısınız?
* İlgi odakları benden başkasına kayıyorsa kıskanırım tabiki
9- Far mı göz kalemi mi?
* Kesinlikle göz kalemi :))
10- Kardeşiniz var mı? Varsa nasıl bir duygu yoksa ister miydiniz?
* Bir tane ağabeyim var. Hayatımda beni ben olduğum için seven öncelikli insanlardan biri.
11- Sabah erken kalkmak için yöntemin nedir?
* Mecburen meeeecbureeen :)) Çocukların okulu için alarmı duyduğum an kalkmak zorundayım.

Kendimle ilgili 11 gerçek;
1- Her duruma ve olaya önce pozitif açıdan bakarım
2- Yamuk duran hiçbir şeye tahammülüm yok
3- Benim olanın aynısını almak cesaret ister (bozulurum ve bozarım)
4- Araba kullanırken müziğin sesini açmak beni rahatlatır (ama camlar kapalı olacak)
5- Birisi organik mi dedi hemen orada biterim
6- Kalbim kırıkken bile hiçbirşey yokmuş gibi davranabilirim.
7- Yemek yapmayı ve yedirmeyi çok severim
8- Yalnızlığı severim, yalnız kaldığım saatler çok kıymetlidir.
9- Hergün en az iki en çok dört türk kahvesi içerim.
10-Kozmetik ve ayakkabı alışverişi beni en çok mutlu eden alışverişdir.
11-Sedefli pembe ruj sürenlere uyuz olurum.

Çok zevk alarak cevapladım. Ben de sorularımı hazırlayayım.
1-Çorabının kaçtığını senden önce başkasının gördüğü oldu mu?
2-Dışarıda şarjın bitmek üzereyken merak etmemesi için kime haber verirsin?
3-Çok açsın, yemek mi yersin tatlı mı?
4-Sence en cazibeli renk?
5-Hangi eşyanı asla paylaşmazsın?
6-Bir insanın önce neresine bakarsın?
7-Parfümünün markası?
8-En son kime hediye verdin?
9-Sence en güzel Türk top model?
10-Yatmadan önce hergün yaptığın birşey?
11-Hayvan besliyor musun? Besliyorsan ne?
Bu soruların ardından kendi hakkında 11 gerçeği de yazarsan işlem tamaaaaaaammmmm :))
Bende bu mimi beni pek izleyen olmadığı için izlediğim bloglardan biri olan shopp-ing-bag a yolluyorum

2 yorum:

Sherfinka Onay dedi ki...

ellerine sağlık canım çok keyifli bir yazı olmuş,teşekkür ediyorum (:

Özlem Yüksektepe dedi ki...

ne demek canım benim için bir zevkti :)) asıl ben sana teşekkür ederim