LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

28 Ocak 2013 Pazartesi

Gratis :))

Eveeeeeet bende blogumun ilk 'Gratis Alışverişi' yazımı yazma şerefine nail olmuş bulunuyorum. Vatana millete hayırlı uğurlu olsun. Dün kar kış demedim ufak bir Gratis kaçamağı yaptım. Amacım The Balm ürünlerini incelemek ti ama ne yazık ki şansıma benim gittiğim Gratis(212avm) The Balm ürünleri satmıyordu :(( Bende Essence standına yapıştım. İyi ki de yapışmışım mükemmel bir indirim vardı. Essence bir sürü ürünü 3,5tl ye indirmişti. Bende denemek istediklerimi aldım hemen.Essence bronz pudra, Essence mat fondoten, Essence likid eyeliner, Essence toz eyeliner (bu ilginç geldi), Crystal mendil deodorant, Loreal Perfect Clean yıkama jeli ve Betty Boop oje çıkarıcım.
Ürünlerimi kullandıktan sonra düşüncelerimi tek tek yazacağım. En çok da mendil deodorantlarımı merak ediyorum. Bir kaç güne açıklama ve görüşlerimi bildiren postumla burada olacağım. Hoşçakalın Gratis'le kalın :))

2 yorum:

cicilerimisatiyorum dedi ki...

aaa tüm Türkiyedeki essencelerdemi indirim acaba? harika şeyler almışsın güle güle kullan :)
cicilerimisatiyorumm.blogspot.com

Özlem Yüksektepe dedi ki...

Sanırım indirim bütün Gratis'lerde. Teşekkür ederim :))