LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

15 Ocak 2013 Salı

göz makyaj temizleyicisi

Hemen hemen hergün makyaj yapan biri olarak en vazgeçilmez ürünlerim tabiki de makyaj temizleyicilerim. Özellikle göz makyaj temizleyicileri benim için çok önemli. Yoğun rimel kullandığım için mutlaka iki fazlı olan makyaj temizliyicileri tercih ediyorum. Bu iki fazlı ürünler gözlerde yağlı bir his bırakıyor. Son dönemlerde göz pınarlarımda küçük yağ bezeleri oluşmuştu. Bu yüzden en son Loreal'in Dermo-expertise göz makyaj temizleyicisini almıştım. Bu ürün tek fazlı yağsız bir ürün. İlk kullanımımda verdiği yumuşaklık hissi çok hoşuma gitmişti fakat ne yazık ki benim yoğun göz makyajımı çıkarmaya gücü yetmedi kendisinin. Bende çözüm olarak önce iki fazlı olan Bourjoıs express eye makeup remover ile tüm göz makyajımı iyice temizleyip ardından tek fazlı Loreal ile kalan yağlı tabakayı gözlerimden temizliyorum. Kafadan atarak bulduğum bir çözümde olsa işe yaradı, gözlerimdeki küçük yağ bezeleri yok oldu gitti. :))

Hiç yorum yok: