LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

29 Ocak 2013 Salı

Essence liquid eyeliner ve Essence powder eyeliner

İki farklı eyeliner ve iki ayrı fikir. Önce likit eyelinerdan bahsetmek istiyorum. Yapısı çok kötü çok akışkan, kuruma süresi uzun, fırçası keçe gibi ama ucu çok kalın olduğu için kullanımı zor. Sürdükten yaklaşık 2dakika sonra gözüm alev alev yanmaya başladı. İçindeki bir maddeye karşı reaksiyon gösterdim sanırım. Bu eyelinerda sevdiğim tek şey keskin siyah rengi oldu sanırım.
Powder eyelinera gelecek olursak bu ürünü sevdim. Gözümde herhangi bir alerji yada yanma yapmadı. Sürülüşü oldukça rahat. Renk pigmenti biraz zayıf ama benim için yeterli. Fotoğrafta likit eyeliner ile renk farkını anlayabilirsiniz. Göz üstüne eyeliner değil de far olarak rahatlıkla uygulanabilir. Göz üstü için fırçası çok kalın. Göz altına far gibi kontur çekmek daha mantıklı bence. Dayanıklılığı gayet iyi. Elimle bile sildim yine de kaldı uçup gitmiyor. Bu ürünü tekrar alabilirim hatta farklı renklerini de edinmeyi düşünüyorum.

Hiç yorum yok: