LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

24 Ocak 2013 Perşembe

Dalan d'olive El ve Vücut Kremi

En favori el kremim. Bir el kreminden beklediğim herşeyi bana sunan Dalan'a ve bu kremi keşfetmemi sağlayan kızıma çok teşekkür ediyorum.
Bir gün kızımla eczanedeyken kızımın sağı solu karıştırıp, ufak ambalajının albenisine kanıp, bu kremi alalım diye tutturmasıyla bila mecbur alıp eve geldiğimde bu şaheserle karşılaştım.
Öncelikle kokusundan bahsetmek istiyorum. Zeytinyağlı olduğuna bakıp zaytinyağı gibi kokuyor sanmayın. Aksine insanı baymayan hafif esans ve klasik krem kokusuyla karışık bir kokusu var. (enteresan bir tarif oldu ama anladınız siz onu ) Yapısı ne flud ne de krem ikisinin arası. Çok kolay emiliyor iki ovalamada hooop krem yok. Emildi gitti bile. Anında hissedilen bir yumuşaklıkla beraber hoş koku. En güzel özelliklerinden biri de yağlı , yapış yapış bir his bırakmaması. Ben 20ml küçük bir boyutunu 1tl ye aldım. Gratislerde daha da ucuzmuş. Ufak ebatı sayesinde cebinizde bile taşıyabilirsiniz. Ben mutfakta tutuyorum , işim bittikçe hemen alıp sürüyorum. Göz önünde olunca unutulmuyor krem. Hatta gelen giden arkadaşlarımda denediler hepsi bayıldılar. Bu kremin bir de yoğun nemlendiricisi varmış piyasada. Ben onu denemedim ama çatlayan el probleminiz varsa siz onu da deneyebilirsiniz.

Hiç yorum yok: