LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

31 Ocak 2013 Perşembe

Crystal Mendil Deodorant - Taş Crystal (Süper!)

Ben bugüne kadar bu taş crystali nasıl keşfetmemişim? Taş crystal diyorum çünkü ürün normalde taş gibi sert bir kıvamda koltuk altı stiği olarak satılıyor. Benim almış olduğum ise mendil versiyonu. Çantada bulundurayım ne olur ne olmaz derseniz mendil versiyonu süper. Evde kullanım için ise stick versiyonunu almak çok daha mantıklı.
Ürünün en güzel özellikleri ise piyasada bulabileceğiniz en saf sticklerden biri olması. İçinde aliminium (meme kanseri yapma riski yüzsek olan bir madde), paraben, fragance içermiyor.%100 Doğal mineral tuzlardan oluşuyor ve bu tuzlar kötü koku oluşumuna neden olan bakterilerle savaşıyor. Kıyafetlerinizde beyaz yada sarı leke bırakmıyor. Etkisi uzun süre kalıcı. Crystali Gratislerde ve GNC mağzalarında bulabilirsiniz.

Taş Crystali kullanmadan önce stiğin ucunu ıslatmanız gerekiyor. İsterseniz koltukaltınızı da ıslatabilirsiniz. Tercih size kalmış. Ben bu ürüne 10 üzerinden 10 veriyorum ve kendisini dolabımın demirbaşı ilan ediyorum :))

Hiç yorum yok: