LÜTFEN 'BU SİTEYE KATILIN' BUTONU İLE YA DA 'GOOGLE+' BUTONU İLE BLOGUMA KATILIN

16 Ocak 2013 Çarşamba

atopik dermatitli cildime cilt bakımı rutinim

     Kozmetikle ilgilenmeyi ne kadar sevsemde cildim atopik dermatit olduğu için her cilt bakımı ürününü kullanamıyorum. Bu konuda iddialı olduğunu söyleyen bir çok markayı kullandım fakat mutlu sona Vichy ve La-Roche Posay ile ulaştım. Dermokozmetik ürünler oluşu ve vaad ettiği sonuçları cildimde göstermesi sayesinde son iki yıldır severek kullandığım cilt bakımı markam olmayı başardılar.
     Şu sıralar yıkama ve arındırma olarak Vichy'nin 3in1 ürünü olan NormaDerm Nettoyant Tri Activ i kullanıyorum. Ürün adındanda anlaşılacağı gibi üç fonksiyonlu bir ürün. İsterseniz elinizde köpürtüp yıkama jeli olarak, isterseniz yüzünüzü ıslatıp peeling olarak, isterseniz banyodan sonra kuru cildinize sürüp maske olarak kullanabiliyorsunuz. İçindeki mikro granüller cildinize zarar vermeden tahriş etmeden cildinizi kirden arındırıyor.
     Temizleme sütüm La-Roche Posay Tolerıane. Hem yüzünüzü hem de göz makyajınızı temizleyebiliyorsunuz. Yüz temizliği için ideal fakat göz makyajını temizlemede başarılı bir ürün olduğunu söyleyemeyeceğim.


 Tonik olarak yine Vichy'nin Purete Thermale 3in1 solüsyonunu kullanıyorum. Yapısı oldukça yumuşak. İçinde Vichy termal suyu var, yorgun cildinizi yatıştırıyor. Gözlerde dahi kullanabiliyorsunuz.
          Yüzümde yazdan kalma güneş lekelerim olduğu için nemlendiricimden önce Vichy Bi-White favorim. İncecik flud bir yapısı var cilt tarafından hemen emiliyor ve yaklaşık bir aylık kullanımdan sonra farkı gözle görebiliyorsunuz. Cilt rengini dengeliyor ve bir ton kadar açılmasını sağlıyor.
          Gelelim nemlendiricime. Nemlendiricim Vichy Aqualia Thermal. Benim cilt yapım karma, bu nemlendirici tüm yüzümde aynı hızla emiliyor. Burun kenarlarımda yada çenemde yağlı bir his bırakmıyor. Kullanım açısından kavanoz olduğu için oldukça pratik. Fluid ürünlerde ambalajın dibinde ürün kalma durumu olabiliyor bunda öyle bir sıkıntı yok.
           Son olarak göz çevresi nemlendiricim. Vichy Aqualia Thermal roll-on. Başlığı roll-on olduğu için kullanımı çok pratik. Dairesel hareketlerle göz çevreme uyguluyorum. Mor halkalar ve ilk kırışıklarla savaşıyor. Göz altı morluğumu aldı götürdü benden. İncecik yapısı sayesinde çok çabuk emiliyor. Ayrıca La-Roche Posay Thermal spring Water da gün içinde yüzüme sıktığım termal suyum.

Hiç yorum yok: